شرکت های سازنده بوستر پمپ

1401/09/19 500

امروزه ساختمان‌ ها و صنایع بسیاری به شکل چند طبقه و وسیع ساخته می‌شوند. به طبع انتقال آب به طبقات بالایی این ساختمان‌ها و رفع نیاز صنایع با استفاده از راهکارهای سابق همچون استفاده از منابع آب و پمپ های سنتی ممکن نیست. در این شرایط، بهترین روش ممکن بهره‌ گیری از بوسترهای مخصوص‌ آبرسانی است؛ زیرا این محصولات در کوتاه‌ترین زمان و بدون نیاز به مصرف انرژی بالایی، می‌توانند به‌صورت مداوم و با حفظ فشار بالا، آب را به محل مدنظر برسانند اما یکی از دغدغه های موجود خرید بوستر پمپ از سازنده دسته اول بوستر پمپ می باشد با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با شرکت های سازنده بوستر پمپ در ایران آشنا کنیم. هدف ما در این مقاله آشنایی شما با سازندگان محترم بوستر پمپ است.

آنچه در این مقاله می خوانید:

بررسی ادعای سایت های اینترنتی در خصوص تولید بوستر پمپ

لیست شرکت های بوستر پمپ سازی

بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ

 

شرکت های سازنده بوستر پمپ

بررسی ادعای سایت های اینترنتی در خصوص تولید بوستر پمپ

 با گسترش اینترنت و تمایل مردم نسبت به خرید غیر حضوری کالا در بستر اینترنت، کسب و کار های مجازی رشد چشمگیری داشته اند که صنعت بوستر پمپ هم از این قاعده مستثنی نبوده متاسفانه شرکت و فروشگاه های زیادی هستند که از اعتماد و یا شاید بتوان گفت کمبود اطلاعات خریداران سوء استفاده می کنند در سالیان گذشته سایت های اینترنتی فروش بوستر پمپ رشد چشمگیری داشته اند که صرفا دلالانی هستند که ادعای کذبی مبنی بر تولید بوستر پمپ می کنند ما برای اثبات این حرفمان تقاضا می کنیم از سایتهای مختلف بازدید کنید در اینصورت متوجه خواهید شد که این سایت های اینترنتی تنها کار سختی که می کنند این است که از سایت های شرکت های سازنده بوستر پمپ اقدام به کپی برداری از محتوای متنی و عکس محصولات نموده و از طریق فتوشاپ آن ها را بنام خود تغییر داده و در سایت های اینترنتی خود آپلود می کنند. حال شاید بپرسید که این کار چه ایرادی دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که اینگونه افراد هیچ سررشته و تخصصی در ساخت بوستر پمپ همچنین علم کافی در مورد صنعت تاسیسات مکانیکی ندارد و فقط کسب سود برایشان مهم است که با این دیدگاه باعث سلب اعتماد خریداران نسبت به تولید کنندگان دیگر خواهند شد علاوه بر این افزایش سایت های فروش اینترنتی بوستر پمپ مشکلاتی هم به دنبال داشته برای مثال فروشنده های غیر مجاز زیادی اقدام به طراحی سایت فروش بوستر پمپ نموده اند و ادعای طراحی و ساخت بوستر پمپ می کنند که نه تخصص و علم کافی در این حوزه دارند و نه کارخانه بوستر پمپ سازی دارند در واقع با واسطه گری و دلالی سعی در سوء استفاده از اعتماد افرادی دارند که قصد خرید بوستر پمپ دارند، خرید بوستر پمپ از واسطه عموما مشکلاتی از قبیل استفاده از متریال بی کیفیت، قیمت بالا، عدم ارائه خدمات مهندسی مطلوب و یا فروش بوستر پمپ بدون گارانتی و خدمات پس از فروش را در پی داشته است از همین رو ما در این مقاله سعی در معرفی چهار شرکت بوستر پمپ ساز داریم که دارای کارخانه های بوستر پمپ سازی می باشند و جزء با سابقه ترین و بهترین شرکت های بوستر پمپ ساز در ایران هستند.

لیست شرکت های بوستر پمپ سازی

1. شرکت تدابیر صنعت پمپ آوین

این شرکت در طول سال های 1390 تا 1394 با ارائه خدمات فروش، مشاوره و خدمات مهندسی در صنعت پمپاژ فعالیت نمود و در سال 1394 اقدام به تاسیس فاز نخست واحد بوستر پمپ سازی خود در شهرک صنعتی ثامن الحجج واقع تهران، کیلومتر 12 اتوبان امام رضا (ع) نمود. این شرکت تا سال 1400 در همین واحد تولیدی کلیه بوستر پمپ های خود را تولید و روانه بازار می کرد.

با گسترش فعالیت های تجاری و بازرگانی این شرکت و افزایش مشتریان بالقوه، باعث شد که سفارشات زیادی در رابطه با ساخت بوستر پمپ ثبت شود که پاسخگویی به این مهم نیازمند فضای کافی برای ثبت سفارش و تولید بوستر پمپ به میزان تقاضای افزایش یافته بود از همین رو در سال 1400 مدیران این شرکت اقدام به تاسیس فاز دوم کارخانه بوستر پمپ سازی شرکت تدابیر صنعت پمپ آوین در شهرک صنعتی پیشوا نمودن این کارخانه در فضای کارگاهی 1000 متر مربع این امکان را برای ثبت سفارشات بیشتر و به تبع عرضه بوستر پمپ های بیشتر و با کیفیت تری را فراهم می نمود که می توانست پاسخگویی نیاز واقعی مشتریان باشد.

کارخانه بوستر پمپ سازی شرکت آوین پمپ یکی از مجهز ترین و بروزترین واحد های تولید بوستر پمپ در ایران می باشد که امکان ساخت انواع بوستر پمپ در ابعاد، حالت، حجم و وزن های مختلف را فراهم نمود، در این واحد تولیدی امکان تست کارکرد و تست فشار با آب برای کلیه بوستر پمپ ها قبل از تحویل به مشتری برای اولین بار در ایران میسر شد. علاوه بر استفاده از دستگاه های پیشرفته برش و جوش، تفکیک واحد های مختلف از قبیل: واحد مهندسی ساخت، خط تولید، خط رنگ، واحد مونتاژ، تست و کنترل کیفیت تاثیر بسازیی در ساخت بوستر پمپ با کیفیت داشت مضاف بر این احداث این واحد تولیدی در شهر پیشوا باعث ایجاد اشتغال برای افراد بومی منطقه بصورت مستقیم و غیر مستقیم در پی داشت. 


کارخانه-بوستر-پمپ-سازی-آوین-پمپ

 

2. شرکت تولیدی دیزل ساز

 شرکت دیزل ساز یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تولید انواع پمپ وبوستر پمپ می باشد، این شرکت با چندین سال سابقه تولیدی و بازرگانی در تامین بخش وسیعی از تقاضای بازار فعالیت نموده است. خرید بوستر پمپ از شرکت دیزل ساز تضمین خدماتی قابل قبول را برای آن دسته از خریدارن که این شرکت را انتخاب میکنند به ارمغان خواهد آورد.

3. شرکت تدابیر پمپ وینا

شرکت تدابیر پمپ وینا یکی دیگر از شرکت های تولید کننده بوستر پمپ می باشد این شرکت در سال 1387 تاسیس شد، این شرکت در 10 سال اول فعالیت خود اقدام به واردات پمپ آب گراندفوس دانمارک نمود این شرکت با تغییر سبد محصولات وارداتی خود در سال 1397 با همکاری شرکت سوپر پایپ اقدام به واردات پمپ های ویلو نمود. همانطور که بیان شد شرکت وینا در سبد تولیدات خود بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی را گنجانده که میتواند یک از مقاصد قابل اعتماد متقاضیان برای خرید بوستر پمپ باشد.

 4. شرکت صنعتی کوشش

شرکت کوشش یکی دیگر از شرکت های سازنده بوستر پمپ در ایران می باشد که در سال 1343 تاسیس گردید. فعالیت اولیه این شرکت فروش پمپ و تجهیزات و ابزار آلات کشاورزی بود. این شرکت در ادامه فعالیت بازرگانی خود با رشد تقاضای بوستر پمپ تصمیم بر احداث کارخانه بوستر پمپ سازی نمود؛ شرکت کوشش سالیانه سهم عمده ایی از ساخت و عرضه بوستر پمپ در ایران را عهده دار می باشد که میتواند انتخاب خوبی برای آن دسته از خریداران که قصد خرید بوستر پمپ کشاورزی و یا انواع دیگر بوستر پمپ را دارند باشد.

بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ

برای اینکه بتوانید بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ را در بین شرکت های بوستر پمپ ساز انتخاب کنید یک پیشنهاد دوستانه برای شما مشتری گرامی داریم. به نظر بنده شرکت بوستر پمپ سازی قابل است که بتواند همه جوانب کمی و کیفی خرید مشتری خود را بسنجد و در مقابل هم مصلحت و اعتبار شرکت خود را و هم مصلحت مشتری خود را در طبق اخلاص بگذارد تا بتواند بهترین گزینه ممکن از لحاظ کیفیت، خدمات پس از فروش و قیمت در کنار هم گرد آوری کند و به طبع با این دیدگاه می توان گفت که پس از ساخت بوستر پمپ هم خریدار از انتخاب خود راضی خواهد شد و هم اینکه بواسطه رضایت خریدار اسباب منفعت و کسب سود سازنده بوستر پمپ نیز فراهم خواهد شد.

در این مقاله سعی در معرفی شرکت های بوستر پمپ سازی داشتیم که به واقع دارای واحد تولیدی بوستر پمپ هستند. شرکت آوین پمپ در همه حال رعایت حقوق مصرف کنندگان را ماموریت خود می داند به همین خاطر هدف اصلی ما از تدوین این مقاله کمک به کسانی است که قصد خرید بوستر پمپ از تولید کننده را دارند می باشد. امیدواریم توانسته باشیم در حد توان به شما مصرف کننده و متقاضی خرید بوستر پمپ کمک کرده باشیم تا بتوانید شرکت دلخواه خود را انتخاب نمایید.